Veelgestelde vragen

Welkom op onze pagina met veelgestelde vragen! Hier vind je antwoorden op de meest voorkomende vragen over onze producten, services en betalingen en facturatie. Heb je toch nog een andere vraag? Neem gerust contact met ons op!

Algemeen

Wij bieden een complete hygiëneservice waarbij we innovatieve dispensers en bijbehorende verbruiksartikelen leveren.

Het is alleen mogelijk om als bedrijf klant te worden van dispenser-service.nl. Wij starten altijd met een persoonlijke kennismaking en inventarisatie.

Stuur een bericht via Whatsapp via de button rechtsonder in de website, stuur een bericht via het contactformulier of telefonisch.

Wij zijn 7 dagen in de week van 09:00 t/m 18:00 bereikbaar.

Service

Ja, wij leveren door heel Nederland. Heeft u een vestiging in Duitsland of België? Ook dat is geen probleem voor ons.

Wij leveren automatisch aan de hand van verbruiksgegevens of op basis van vooraf ingeschat verbruik. Mocht u extra producten nodig hebben, dan geldt vóór 12:00 besteld is de volgende werkdag in huis.

Als hygiëne specialist kunnen wij maatwerk bieden. Denk hierbij aan coperate branding. Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

Facturatie en betalingen

Ja, bij ons betaal je een vast bedrag per week en wordt op het einde van het jaar het daadwerkelijk verbruik verrekend met de eerstvolgende factuur.

Direct na de eerste levering ontvang je, je eerste factuur. Daarna ontvang je periodiek, meestal iedere 4-weken, een factuur voor de service.

Bij ons betaal je via automatische incasso.

Benieuwd? Kom met ons in contact