Veelgestelde vragen
Welkom op onze pagina met veelgestelde vragen! Hier vind je antwoorden op de meest voorkomende vragen over onze producten, services en betalingen en facturatie. Heb je toch nog een andere vraag? Neem gerust contact met ons op!
Algemeen
Welke service biedt dispenser-service.nl?
Wij bieden een complete hygiëneservice waarbij we innovatieve dispensers en bijbehorende verbruiksartikelen leveren.
Hoe word ik klant bij dispenser-service.nl?
Het is alleen mogelijk om als bedrijf klant te worden van dispenser-service.nl. Wij starten altijd met een persoonlijke kennismaking en inventarisatie.
Hoe kan ik een afspraak maken?
Stuur een bericht via Whatsapp via de button rechtsonder in de website, stuur een bericht via het contactformulier of telefonisch.
Wat zijn jullie openingstijden?
Wij zijn 7 dagen in de week van 09:00 t/m 18:00 bereikbaar.
Service
Levert dispenser-service.nl in mijn regio?
Ja, wij leveren door heel Nederland. Heb je een vestiging in Duitsland of België? Ook dat is geen probleem voor ons!
Wat is de levertijd van verbruiksartikelen?
Wij leveren automatisch aan de hand van verbruiksgegevens of op basis van vooraf ingeschat verbruik. Mocht je extra producten nodig hebben, dan geldt vóór 12:00 besteld is de volgende werkdag in huis.
Biedt dispenser-service.nl maatwerk?
Als hygiëne specialist kunnen wij maatwerk bieden. Denk hierbij aan corporate branding. Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.
Facturatie en betalingen
Betaal je bij dispenser-service.nl echt voor alleen daadwerkelijk verbruik?
Ja, bij ons betaal je een vast bedrag per week en wordt op het einde van het jaar het daadwerkelijk verbruik verrekend met de eerstvolgende factuur.
Wanneer ontvang ik een factuur van dispenser-service.nl?
Direct na de eerste levering ontvang je, je eerste factuur. Daarna ontvang je periodiek een factuur voor de service.
Welke betaalmethoden accepteert dispenser-service.nl?
Bij ons betaal je via automatische incasso.